زینماست

در روش دانلود طرح گرافیکی کارت ویزیت جزوات و پاورپوینت دروس

زینماست

در روش دانلود طرح گرافیکی کارت ویزیت جزوات و پاورپوینت دروس

آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

تبادل یون: تئوری و کاربرد بر کاربردها، پیچیدگی ها و جنبه های نظری تبادل یونی تمرکز دارد. این کتاب سینتیک تبادل یونی با بستر ثابت را مورد بحث قرار می دهد. خواص اساسی رزین های تبادل یونی؛ طراحی تجهیزات تبادل یونی؛ و تبادل یون در تصفیه آب سیستم های چند مرحله ای در تبادل یونی. نمک زدایی آب دریا؛ کاربردهای تبادل یونی برای جداسازی کاتیون های معدنی. و تبادل یونی به عنوان ابزاری در شیمی تجزیه نیز شرح داده شده است. این متن همچنین غلظت فلز و بازیابی با تبادل یونی را پوشش می دهد. کاربرد کاتالیزوری مبدل های یونی؛ و استفاده از جاذب های تبادل یونی در مطالعات بیوشیمیایی و فیزیولوژیکی. موضوعات دیگر شامل جداسازی اسیدهای آمینه با کروماتوگرافی تبادل یونی است. تصفیه شکر و بازیابی محصولات جانبی؛ و بازیابی تبادل یونی آلکالوئیدها.پلیمرهای حاوی یون: خواص فیزیکی و ساختار جلد 2 از سری فیزیک پلیمر است. هدف این کتاب پر کردن شکاف موجود در ادبیات مربوط به جنبه های فیزیکی پلیمرهای حاوی یون است. در مجموع پنج فصل این کتاب را شامل می شود. مقدمه (فصل 1) به طور کلی به کاربرد پلیمرهای حاوی یون، طبقه بندی کلی و آثار موجود در این زمینه می پردازد. فصل 2 مفاهیم ساختار ابرمولکولی و انتقال شیشه را از نظر تأثیر نیروهای یونی در پلیمرها بیان می کند. این فصل ها زمینه ای را برای بحث در مورد خواص ویسکوالاستیک هموپلیمرها و کوپلیمرها در فصل های 3 و 4 فراهم می کند. در نهایت، فصل 5 به خواص وابسته به پیکربندی پلیمرهای حاوی یون می پردازد.
حمل و نقل یون در پروکاریوت ها یک رساله پیشرفته در مورد انتقال یون و موجودات پروکاریوتی ارائه می دهد. این کتاب به سه مبحث اصلی تقسیم می‌شود: سیستم‌های انتقال کاتیون، سیستم‌های انتقال آنیون و سیستم‌های انتقال رمزگذاری شده با پلاسمید. این مجموعه به طور خاص در مورد انتقال پروتون و نیروی محرکه پروتون در سلول های پروکاریوتی، انتقال پتاسیم در باکتری ها و عملکردهای بیوانرژیک یون های سدیم بحث می کند. انتقال کلسیم در پروکاریوت‌ها، انتقال فسفات در پروکاریوت‌ها، و انتقال اسیدهای آلی در پروکاریوت‌ها نیز توضیح داده شده‌اند. این متن همچنین انتقال کلرید، نیترات و سولفات در باکتری‌ها و انتقال منیزیم، منگنز و روی باکتری را پوشش می‌دهد. این نشریه برای زیست شناسان، متخصصان و دانشجویان علاقه مند به سیستم انتقال یون باکتریایی توصیه می شود.انتقال یون از طریق غشاها بر فرآیند انتقال یون در غشاهای سلولی، از جمله نفوذپذیری یون، غشاهای بیولوژیکی و ترمودینامیک تمرکز دارد. این انتخاب ابتدا اطلاعاتی در مورد انتقال یون از طریق غشاهای بیولوژیکی و فرآیندهای الکتریکی در هدایت عصبی ارائه می دهد. موضوعات شامل انتشار از طریق غشاهای بیولوژیکی، انتقال فعال، روابط ولتاژ-جریان در غشاء، رشته های عصبی میلین دار، و توالی رویدادها در یک تکانه عصبی است. سپس متن در مورد تولید پتانسیل های بیوالکتریک و مشاهدات نوری در مورد برهمکنش بین استیل کولین استراز و بستر آن تأمل می کند. این نشریه نگاهی به نفوذپذیری یون گلبول قرمز و مکانیسم های کلیوی انتقال الکترولیت دارد. متن همچنین به نفوذپذیری غشا و پتانسیل الکتریکی می پردازد. انتقال یون ها از طریق غشاهای بیولوژیکی از نقطه نظر ترمودینامیک برگشت ناپذیر. و مطالعات الکتروشیمیایی با غشاهای مدل. موضوعات شامل غشاهای با فعالیت الکتروشیمیایی بالا در مطالعات فیزیکوشیمیایی و مدل های مورد علاقه بیولوژیکی و پتانسیل استراحت غشا می باشد. این انتخاب یک مرجع حیاتی برای خوانندگان علاقه مند به انتقال یون از طریق غشا است.
انتقال یون در گیاهان دانش مربوط به انتقال یون در گیاهان را پوشش می دهد. این کتاب محلی سازی فراساختاری را مورد بحث قرار می دهد. فرمالیسم و ​​مدل های غشایی؛ و مقاومت غشا و شار H+. متن همچنین شار Η+ در سلول ها و اندامک ها را توصیف می کند. Na + -Κ + حمل و نقل و روابط یونی هالوفیت ها. و انتقال کلر در وزیکول ها. انتقال یون در ریشه و سمپلاسم نیز در نظر گرفته شده است. گیاه شناسان، بیوشیمی ها و زیست شناسان این کتاب را ارزشمند خواهند یافت.

 

 

 

  • طاران بیزرت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی